Zn: ideální klient :)

Ideálním klientem pro copywritera není žádný naivní sponzor jeho svobodného životního stylu. Není to ani ten, kdo zadá práci a přijde si až pro výsledek. Jinými slovy: dobrým partnerem je spíš než někdo s naditou a otevřenou peněženkou klient s otevřenou myslí.

Ideálním klientem je každý, kdo…

  • si neplete copywritera s korektorem. U copywritera se předpokládá nadprůměrná znalost pravopisu, ale do poslední chyby text neupraví.
  • jasnou představu cíle, své vize a představy dokáže konkrétně popsat a srozumitelně formulovat.
  • nehledá Ferdu Mravence, co umí PPC, SEO, grafiku, web design, psát, vymýšlet strategie kampaní a ještě spravovat FaceBook, protože takoví všeumělci nejsou. Jsou jen  Brouci Pytlíci.
  • ví, že dobrá práce chce čas. Umí navrhnout realistické termíny.
  • chce mít svého copywritera v pondělí odpočatého a plného elánu a nápadů, proto ho v pátek zahrnuje úkoly jen v opravdu výjimečných případech.
  • práci neoceňuje podle popsaných stran A4, ale podle výsledků.
  • nechce po copywriterovi, aby vše věděl, ale aby věděl, kde odpovědi najít. Proto mu poskytuje dostatek relevantních podkladů a informací.
  • dobrá spolupráce pro něj znamená dlouhodobou spolupráci.

Jste ideální klient? Výborně! Udělejte první krok k získání kvalitních textů!

Potřebujete napsat článek? Poradit s PPC kampaní nebo sociálními sítěmi? Vymyslet slogan?

Dejte mi vědět! ☟

[maxbutton id=“2″]

Označeno s: ,